*ღ مملكهة عالم الانمي ღ*
وصفة لسلطة  P_88crnq1
*ღ مملكهة عالم الانمي ღ*
وصفة لسلطة  P_88crnq1
*ღ مملكهة عالم الانمي ღ*
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مملكهة عالم الانمي ♥

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

وصفة لسلطة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
*akari chan*
أميرة جَديدة..!ّ
أميرة جَديدة..!ّ
*akari chan*

مسآهمـآتــيً $ : : 331
عُمّرـيً : : 22
أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 08/08/2014

وصفة لسلطة  Empty
مُساهمةموضوع: وصفة لسلطة    وصفة لسلطة  I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2015 7:28 am

اقتباس :

[size=32]المقادير :
عندنا خيار وطماطم وبصل وخس وافوكادوا وليمون وملح وفلفل اسود وفلفل احمر وخل ابيض وتنونة وبيض
(الكيمة كيفية )
طريقة التحضير :
بنجيب خيار ونقعوا زي مابدنا وكمان نفس الشيء للطماطم والبصل والخس كمان وكمان نفس الشيء للافوكادوا ونحنا زي مانعرف انوا لافكادوا سريعة لاكسدة لهيك لازم لما نقطعها نعملها عصير ليمون عشان متسودش
بعدين يعني نكون عملنا على جنب البيض يعني نعملوا مسلوق وكمان في نفس الوقت نعمل الصوص المتكونة من الملع والخل لابيض والفلفل لاسود والفلفل لاحمر ونخليها على جنب نحنا دلوقتي يعني حضرنا كل شيء يعني لسه بقيان نحطهم على طبق التقديم وطريقة التقديم سهلة جدا نجيب صحن ونحط فيه يعني الخضار (الطماطم والبصل والخيار والخص ولافوكادوا )
وبعدين نجيب الصوص ونحطها فوق الخضراوت دي ونجيب البيض المسلوق ونزين بيه الطبق زي ماحنا عايزين وكده يا اصدقائي بنكون خلصنا السلطة بتاعتنا وبتاكلوا بالصحة والهناء انشاء الله و زي مالاحظتوا دي السلطة اختيارية ومكوناتها سهلة وبسيطة ومتوفرة في كل بيت وانا بتمنى انها عجباكم وانا بتمنى كمان يا اصدقائي تعلقوا على هذا الموضوع
في امان الله
[/size]
اثير الورد
أميرة جَديدة..!ّ
أميرة جَديدة..!ّ
اثير الورد

مسآهمـآتــيً $ : : 527
عُمّرـيً : : 22
أنضمآمـيً للمنتـدىً : : 28/08/2014

وصفة لسلطة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: وصفة لسلطة    وصفة لسلطة  I_icon_minitimeالخميس يوليو 02, 2015 12:35 pm

تسلم يداكي على اختيار هذه الحروف وهذه المعاني الجميله

مبدعة دائماً أختي الغالية
===============

وصفة لسلطة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» وصفة باردة
» وصفة رمضانية
» وصفة تونسية
» وصفة سبرنغر ول
» وصفة مغربية اصيلة